CONCERTS DE SANTA CECÍLIA 2019

Al llarg d’aquesta setmana s’ha organitzat un concert en motiu de la Diada de Santa Cecília a cadascuna de les tres escoles de la ZER Poblet en el qual alumnes, exalumnes, familiars dels centres, entitats musicals de la vila i escoles de música de la comarca,  han presentat el seu instrument i han fet una petita interpretació vocal o instrumental davant de tots els nens i nenes i la comunitat educativa en horari lectiu.

Aquesta és ja la 5a edició d’aquest format d’audició que es fa cada dos anys a la ZER. Enguany, s’ha tornat a repetir aquesta enriquidora experiència, però s’ha optat per implicar molt més la nostra comunitat educativa, per això, els concerts s’han fet fora del centre, en un altre espai de la vila i se n’ha fet molt de ressò per convidar tothom. Aquí podeu veure els cartells que han fet els alumnes de CS de Vimbodí i Poblet per anunciar el seu concert, per exemple.

DILLUNS 25 DE NOVEMBRE AL CENTRE DE DIA DE BLANCAFORT (cliqueu per veure les fotografies)

DIJOUS 28 DE NOVEMBRE AL TEATRE FOMENT DE VIMBODÍ I POBLET(cliqueu per veure les fotografies)

DIVENDRES 29 DE NOVEMBRE AL LOCAL SOCIAL DE VILAVERD (cliqueu per veure les fotografies)

Volem agrair a tots els músics, entitats musicals, escoles de música de la comarca, Ajuntaments i tècnics de so la seva implicació i participació desinteressada en aquests concerts, gràcies a tothom per fer-ho possible!

Cartell Santa cecília (1)

Cartell Santa Cecília (2)

Cartell Santa cecília (3)

Cartell Santa cecília (4)