MOSTRA DE TEATRE ESCOLAR

La setmana passada es va dur a terme a Solivella, la 33ª mostra de teatre escolar de la Conca de Barberà, en la que participen diferents escoles de la nostra comarca.

Dimarts dia 22 va ser el torn, entre d’altres, per a les escoles de Blancafort i Vimbodí. Ens van presentar les obres “Khefrén i la serp” i “Una festa major esbojarrada” respectivament.

Dimecres 23 de maig va ser el torn de l’escola de Vilaverd, amb l’obra “Els tres doctors cirurgians”.

Totes tres representacions van tenir molt d’èxit!!!

Quan van acabar les obres, els nois i noies de l’escola de Solivella van fer tant a grans com a petits una descoberta del seu poble, del castell, i fins i tot algun joc!!!

Van dinar al parc a prop de l’escola de Solivella i a la tarda van continuar amb la visita pel poble. Una jornada complerta i ben plena d’activitats divertides!!!

Us deixem algunes imatges de les diferents obres de les tres escoles de la nostra Zer.

Khefrén i la serp                                Una festa Major esbojarrada             Els tres doctors cirurgians