Marató de l’estalvi energètic

Ahir dimarts 14 de desembre vam rebre la visita de l’Eloi Burriel a les tres escoles de la  ZER Poblet.

En la seva visita ens va explicar en què consisteix la marató de l’estalvi energètic  i de quina manera hi participarem.

Des de la ZER Poblet ens hem sumat a aquesta bona iniciativa ja que a més, el nostre projecte interdisciplinar de l’any és precisament l’emergència climàtica.

La Marató de l’Estalvi Energètic és una campanya de sensibilització i bones pràctiques en l’ús i el consum de l’energia als edificis i equipaments públics, que té com objectiu aconseguir estalvi d’energia, i destinar l’estalvi econòmic derivat a accions contra la pobresa energètica.

Durant el mes de febrer, quan té lloc la part més visible de la Marató, des de les escoles, durem  accions per reduir el consum  i obtenir el màxim estalvi energètic i econòmic.

Finalitzat el mes de febrer, es calcula l’estalvi aconseguit que es destinarà a la realització de les accions contra la pobresa energètica que es defineixin.

Amb la seva visita l’Eloi ens va explicar quines accions podem dur a terme i com prendre les mesures dels comptadors d’aigua i de llum de l’edifici.

Aquí us deixem unes fotografies de la seva visita a les tres escoles.