LA CASTANYADA A LA ZER POBLET

Durant el dia d’avui a les tres escoles de la ZER Poblet hem celebrat la castanyada. I ho hem fet així:

A l’escola del Montgoi s’ha celebrat la castanyada tot jugant amb els jocs castanyers que ens han preparat els alumnes més grans de l’escola. Quan s’ha acabat la juguesca, tots a la plaça Catalunya, a escoltar històries de velles castanyeres. I… per acabar la festa, s’han omplert  paperines amb castanyes calentones que ens han preparat les famílies.

Moltes gràcies a totes i tots per fer-ho possible!! Aquí podeu veure les fotos.

A l’escola de Vimbodí, aquesta tarda tots els alumnes i mestres  hem sortit al pati a celebrar la tradicional “festa de la castanyada”.

Abans de posar-nos “a la feina” amb els panellets que ha portat cadascú de casa seva i les castanyes, que enguany sí, han cuit  pares i mares de l’AMPA, hem hagut de superar una sèrie de proves.

Per grups internivells, i amb moltes ganes de passar una bona estona, hem resolt tots i cadascun dels reptes que ens han proposat fins arribar a descobrir una paraula amagada relacionada amb “la castanyera”. Ho hem fet súper bé!!!

Aquí podeu veure les fotos.

A l’escola de Blancafort a primera hora del matí hem elaborat uns panellets boníssims. Després del pati hem fet una activitat de la tardor pintant fulles i creant una obra d’art. A la tarda, ha vingut la castanyera Casilda a proposar-nos una gimcana  per ajudar-la a trobar la seva roba que havia perdut. Hem buscat castanyes que tenien lletres, les hem ordenat i ha sortit el que li faltava. A continuació hem montat un trencaclosques.

Finalment, hem ballat la cançó de “La Castanya”, el Galop i ens hem menjat els panellets que havíem fet al matí. I per acabar de rodonir la festa han celebrat la castanyada amb les famíles a la plaça dels arbres.

Moltes gràcies a tots! Aquí podeu veure les fotos.