INAUGURACIÓ AL MCCB DE MONTBLANC DE L’EXPOSICIÓ DE LA ZER

Aquesta tarda ha tingut lloc la inauguració de l’exposició “El museu del circ” que els alumnes de la ZER Poblet han preparat i instal·lat al Museu Comarcal de la Conca de Barberà de Montblanc.

A l’acte hi han assistit alcaldes i representats dels ajuntaments de Montblanc, Blancafort, Vilaverd i Vimbodí i Poblet; també del Consell Comarcal, del CRP, membres de les AMPA de les tres escoles, mestres, alguns alumnes, els responsables del Museu i altres persones que han volgut acompanyar-nos en aquest acte.

A la inauguració s’ha explicat amb detall tot el projecte de col·laboració que al llarg del curs s’ha mantingut entre la ZER i el museu, també s’ha fet una descripció del procés i de les peces exposades per part d’alguns mestres i alumnes i s’ha pogut veure un audiovisual amb el treball de les tres escoles.

Famílies i alumnes esteu tots convidats a visitar i a gaudir del museu i de la seva exposició!

Aquí teniu algunes fotografies de l’acte.