ESPECTACLE DE CIRC A LES ESCOLES DE LA ZER

Aquest dilluns 31 de maig el Marc Micheo de la companyia El circ de les Musaranyes de Reus ha visitat les tres escoles de la nostra ZER per oferir als nens i nenes un espectacle de circ on la màgia, els malabars, els equilibris i les actuacions de pallasso ens han fet riure una bona estona.

Aquesta activitat s’emmarca dins els projecte interdisciplinari d’aquest curs i ha comptat amb el patrocini de la Diputació de Tarragona, a través del CRP de la Conca de Barberà. Un dels objectius ha estat també apropar i donar suport a la cultura en aquests moments tan difícils per aquest sector.

Aquí us deixem algunes fotografies dels espectacles:

Fotos Vilaverd

Fotos Blancafort