Gimcana i visita al centre de dia de Blancafort

Els alumnes de CM i CS de l’escola de Blancafort han preparat una petita gimcana per la la resta d’alumnes del centre.

Durant unes 3 setmanes a les hores lliures dels patis i petites estones d’aula que els hem deixat han preparat 4 jocs i agrupats els alumnes de l’escola en equips internivells per realitzar els jocs que els han preparat.  Cal felicitar-los per la iniciativa i perquè ho han preparat molt bé i ho tenien molt ben organitzat.

Després d’esmorzar tots els alumnes ens hem dirigit al centre de dia on els hem cantant unes cançons de nadal i recitat els poemes que hem preparat. Després hem fet cagar el tradicional tió.

Ha esta un matí molt bonic i entretingut.

Aquí teniu les fotografies de la jornada.