Els petits de l’escola del Montgoi expliquen els nous aprenentatges!

Els més petits de l’escola, al començament del curs, van triar el nom de la seva classe: Les estrelles. Al llarg d’aquest trimestre han anat investigant i aprenent noves coses sobre aquests astres. Aquesta última setmana van decidir anar a explicar als mitjans i als grans tot allò que havien après sobre les estrelles i les constel·lacions. I després… els van convidar a fer una activitat molt engrescadora amb llum negra. I fins i tot, s’ha aprofitat aquest recurs per crear la felicitació de Nadal, cada infant ha inventat la seva constel·lació.

Si voleu veure l’activitat engrescadora cliqueu a la foto.