Gaudim de noves experiències: les Bee Bots a l’escola Montgoi

A l’escola del Montgoi fa uns mesos que ens hem iniciat amb la robòtica amb uns simpàtics robots en forma d’abella, els Bee Bot. Aquests petits robots ajuden a treballar l’aprenentatge basat en problemes i projectes de forma senzilla i divertida.

Hem gaudit jugant i aprenent amb els Bee Bots i els companys i companyes de l’escola. Mentre jugàvem i descobríem hem treballant aspectes com la seqüenciació, la lateralitat i la noció espacial, el treball en equip i el respecte, la curiositat, la creativitat i el pensament crític.