A Vilaverd tenim un traginer!

El 25 de març, quan vam arribar a l’escola ens vam trobar a l’Arnau que va ser alumne de l’escola del Montgoi. Te l’afició de traginer i ens va explicar com era aquest ofici. També ens va ensenyar guarnicions com el bridó que serveix perquè els cavalls no es distreguin. Ens va explicar que hi havia dos tipus de collars els de les feines del camp i els de passeig que  són de diferents colors segons el territori.

Ha participat  Els Tres Tombs en 150 pobles. Si voleu veure cavalls i carros podeu venir a Vilaverd, el mes de maig.

Arnau, estem molt agraïts per tot el que ens has ensenyat!!

Si voleu veure les fotos cliqueu aquí!

Classe dels acròbates (escriptura col.lectiva)