Ens visiten els grallers de Vimbodí

Els alumnes de Cicle Superior a l’escola Mare de Déu dels Torrents mantenen el projecte del flabiol de gralla en el qual aprenen a tocar aquest instrument de vent amb bisell, que manté la mateixa digitació que una gralla. L’objectiu és conèixer el repertori de gralla i en un futur, animar-se a formar part d’aquesta entitat com a graller, percussionista o geganter.

Aquí us deixem algunes fotografies de la jornada i una entrevista que els alumnes van fer als grallers.

Moltes gràcies a l’entitat i a  la Núria, el Miquel, la Montse, el Joan i la Júlia per la seva implicació en el projecte!

Entrevista grallers