Concurs de dibuix de la Setmana Medieval de Montblanc

El passat dimarts 24 d’abril tres alumnes de la ZER Poblet van recollir els premis del concurs de dibuix convocat per l’Assossiació Medieval de la Llegenda de Sant Jordi de Montblanc.

Abans de recollir els premis els alumnes de la Conca de Barberà que van assistir a l’acte van gaudir d’un espectacle de la companyia de teatre la Bota. En aquest vam poder veure una petita representació teatral de dos joglars medievals, que en acabar fins i tot van fer ballar a tots els assistents.

Seguidament Sant Jordi i la Princesa van ser els encarregats de repartir els premis que van consistir en llibres de lectura.

Els premiats de la ZER Poblet van ser:

Escola de de Vilaverd: Azzam Thari

Escola de Blancafort: Coral Esturao i Alhana Abenza

Si cliqueu aquí veureu les fotos de la jornada.