Els infants de Vilaverd visiten la biblioteca i EFMR!

El passat dia 14 de febrer, els infants de l’escola del Montgoi de Vilaverd, van fer una sortida a l’Espluga de Francolí.

Primerament, van visitar la Biblioteca, on la Núria, els hi va explicar moltes coses sobre la vida de Picasso. Aquest any se celebra el cinquantè aniversari de la seva mort. Després van passar a fer un taller artístic, convertint-se així amb el propi Picasso.

La Núria també va buscar una estona per explicar contes de diferents temàtiques i seguidament, els infants van tenir una estona lliure per mirar els contes i llibres que més els hi agradaven.

Després de dinar, els nens i nenes van anar a visitar EFMR (Espluga FM Ràdio) i a més a més, van gravar el seu propi programa.

Si voleu veure les imatges cliqueu aquí

I per escoltar ràdio Kids aquí