Els alumnes de l’escola del Montgoi de Vilaverd participem als plans de consum de fruita i de llet

Els alumnes de l’escola del Montgoi ja fa anys que participem al Pla de Consum de Fruita. Una setmana al mes rebem fruita diversa, com pomes, peres, plàtans, cirerols, cireres, maduixes, taronges… segons l’època de l’any. Consumir fruita evita que mengem productes de reposteria industrial.

Des de l’any passat rebem també llet. A l’hora del pati podem beure la llet al menjador de l’escola. A principis de mes rebem la llet que consumirem durant tot el mes, i ens l’anem bevent.

Gràcies al consum de fruita i de llet, podem fer esmorzars més saludables. Us animem a menjar més fruita i a beure més llet!!!