CARAMELLES A VIMBODÍ I POBLET

Ahir a la tarda tots els nens i nenes de l’escola Mare de Déu dels Torrents, acompanyats dels membres de la Coral Veu de la Terra de Vimbodí i Poblet, vam sortir pel poble a fer caramelles.

Les caramelles son una tradició molt antiga que se celebra per Pasqua en molts indrets del nostre país. L’objectiu és gaudir del cant coral i d’aquestes cançons de Pasqua i de primavera que s’anomenen caramelles.  Els cantaires porten una cistella amb cascavells i recullen tot allò que el públic els vol donar pel fet d’escoltar el seu cant.

En aquesta ocasió, vam aprofitar l’itinerari per tot el poble per presentar algunes cançons i, sobretot, els balls de bastons que cada grup havia preparat aquest trimestre. Vam gaudir de públic en tot moment i ens vam esforçar perquè tot sortís rodó. En acabar, ens vam repartir tot el que hi havia a la cistella.

Volem agrair la col·laboració de la Coral Veu de la Terra i de totes les famílies i veïns que ens vau acompanyar al llarg de la jornada.

FOTOS I VÍDEOS DE LES CARAMELLES