ACTIVITATS AMB LA LLAR D’INFANTS LES ORENETES

Avui els alumnes d’Educació Infantil de Vimbodí, hem pogut gaudir d’una activitat amb els alumnes de la Llar d’Infants.

Teníem moltes ganes de que vinguessin a la nostra classe i poder gaudir tots junts.

Amb xocolata desfeta, hem pintat una mona de pasqua. Li hem enganxat boletes de colors, plomes i un ou que també hem pintat!!

Ens ha agradat molt pintar amb la xocolata, i hem aprofitat per anar-la tastant mentre pintàvem!!

A l’hora d’esmorzar, n’hem menjat una miqueta!!😋

MIREU QUINES MONES MÉS BONIQUES ENS HAN QUEDAT!!

Aprofitem per explicar-vos que el passat dia 16 de març, també vam poder gaudir d’un matí conjunt. Els alumnes d’Infantil, vam anar a la Llar d’Infants on la senyoreta Mercè i la senyoreta Iris, ens havien preparat una activitat amb pintura!! Que bé ens ho vam passar!! Vam aprofitar per jugar, pintar i com que estàvem tan bé, vam esmorzar junts i vam sortir al seu pati!!

AQUÍ podeu veure les fotos!