Blancafort celebra la jubilació de la seva directora, Núria Josa

Aquest dissabte a les 12 del migdia, l’AMPA i l’Ajuntament de Blancafort han organitzat un acte per celebrar la jubilació de la Núria Josa, mestra i directora de l’escola de Blancafort des de fa divuit anys.

El director dels Serveis Territorials d’Ensenyament de Tarragona, Jean-March Segarra, va acompanyar la jornada en tot moment, en la qual hi va haver parlaments per part de totes les autoritats, ballada de gegants i nans, la descoberta d’una placa a la façana de l’escola per commemorar la diada de l’u d’octubre i un aperitiu a l’escola per a tots els participants i acompanyants a l’acte.

La Núria va rebre moltes mostres de gratitud per la seva tasca educativa i el seu bon fer. Esperem que en aquesta nova etapa que enceta la Núria continuï tan activa i divertida com sempre.

MOLTA SORT, NÚRIA!