AVUI FEM LES PROVES CANGUR

Avui dijous 21 de març s’han dut a terme les Proves Cangur en més de 1.000 centres d’educació primària i secundària del nostre país.

Els alumnes de 5è i 6è de l’Escola Mare de Déu dels Torrents de Vimbodí i Poblet hi han participat a través d’una prova individual que ha durat una hora.

La prova Cangur és una activitat matemàtica anual, promoguda per l’associació internacional Le Kangourou sans Frontières, que es marca com a objectiu la promoció de les matemàtiques entre la gent jove i la mainada, mitjançant una participació massiva en una activitat científica, sense intentar fer cap selecció ni comparació entre centres ni entre zones geogràfiques.