ART DE TARDOR

Aquesta tardor a l’escola de Blancafort fem art amb elements de la natura.
La primera sessió vam recollir elements naturals dels parcs del voltant de l’escola i amb aquests materials vam dissenyar i construir el nostre “Land Art”. A més de deixar volar la nostra creativitat vam treballar la cohesió de grup, la presa consensuada de decisions, el respecte per les opinions dels companys i sobretot vam gaudir de l’activitat tots i totes.

A la segona sessió també amb fulles dels arbres propers vam treballar les textures naturals.
Quina passada!! Amb l’ajuda d’una cera tova i com per art de màgia les textures queden marcades al nostres paper. Després d’experimentar força vam fer la nostra composició. Quines idees més originals.Genials!! Sou uns artistes.

Gaudiu de les obres!!!!