ACTIVITAT DE PLÀSTICA AMB LES FAMÍLIES DE L’ESCOLA DE BLANCAFORT

El passat 6 de març l’escola de Blancafort va obrir les portes a les famílies per dur a terme una activitat d’educació artística.

Aquest curs, com molt bé sabeu, estem treballant el projecte dels jocs Olímpics i per això des de l’àmbit d’educació artística hem volgut posar-hi una pinzellada. Com?

Hem estat treballant les siluetes a través de l’artista Keith Haring. Els alumnes han pogut veure’n exemples, fer-ne esbossos i finalment per relacionar-ho amb el projecte d’aquest curs, afegint elements esportius.

Les famílies, van fer de models per a fer siluetes relacionades amb els esports. Els alumnes van poder gaudir d’una activitat amb família i el resultat ha estat molt gratificant. Gràcies a totes les famílies per participar-hi!

Fins la propera.

Cliqueu aquí per veure les fotografies.