A la ZER tenim padrins lectors!

La setmana passada vam aparellar tots els alumnes de Blancafort Padrí/na, fillol/a. Els nens i nenes de 2n apadrinen els de P3 i P4. Els nens i nenes de 3r i 4t apadrinen els de P5 i 1r. Els de 5è i 6è apadrinen els de primer. Cada padrí llegeix contes al seu fillol o ajuda a llegir contes curts, en funció de si ja sap llegir o no. Ens trobem tota l’escola els dimecres de 4 a 4:30h per realitzar aquesta activitat. Durant la setmana els padrins són els encarregats de buscar els contes que llegiran o ajudaran a llegir dels seus fillols.

A l’Escola del Montgoi de Vilaverd, aquest dilluns els nens i les nens a l’entrar a l’escola s’han trobat una llista dels apadrinaments lectors d’aquest curs. Com que són poquets, s’ apadrinen segons el nivell lector del padrí. Així que, per iniciar la festa lectora, els nens i les nenes s’aparellen i inicien una conversa sobre què els hi agrada llegir, o bé, què els hi agrada que els hi llegeixin. Després conjuntament s’escull el llibre o revista que la padrina o padrí es prepara amb molta il·lusió per llegir-lo el proper dilluns, a la seva fillola o fillol.

A Blancafort clica aquí! A Vilaverd aquí!