SORTIDA ESTANY GENTO

El passat dimecres dia 25 de setembre l’alumnat de la ZER va poder participar d’una visita al Parc Nacional d’Aigüestortes i l’Estany de Sant Maurici, on van poder accedir amb el telefèric de la Vall Fosca. L’objectiu de la sortida era conèixer l’entrada sud del Parc Nacional, acompanyats per guies d’aquest espai protegit.

• L’alumnat d’ infantil van visitar el poble de la central de Capdella i el museu.
  • L’alumnat de cicle inicial i tercer van anar caminant des de Estany Gento fins arribar a Estany Tort.
  • L’alumnat de cicle superior van anar caminant des de Estany Gento fins a Estany de Colomina.

S’ho van passar d’allò més bé!

Recull d’imatges de la sortida a Estany Gento.