SANT JORDI

La Diada de Sant Jordi és un símbol de cultura i tradició. Per això, a la nostra escola ens encanta aprofitar aquesta festivitat per fer activitats especials amb els alumnes i avui hem gaudit d’una gran celebració!.

Al matí els alumnes de Cicle Superior han venut manualitats que havien elaborat conjuntament amb els alumnes de Cicle Mitjà amb la col·laboració de Montse Guimó.

Aquestes han tingut molt èxit i amb els diners que s’han recaptat es compraran llibres de lectura per l’escola.

A més a més, tots els cursos han pogut gaudir d’un taller xulíssim i boníssim de decoració de magdalenes amb mantega i colorant a càrrec de Míriam Ruiz. (D’una mànega de pastisseria ha nascut una rosa!!).

Després del pati hem passat plegats una hora plena d’activitats.

Els infants de la llar d’Infants han cantat i ballat la cançó UN DRAC FEROTGE

I3 i I4 han explicat un CONTE que havien inventat a l’aula.

I5 han recitat un POEMA que havien creat plegats.

CI han fet la narració i representació amb titelles de la “LLEGENDA DE SANT JORDI”.

CM ens han fet gaudir d’una espectacular representació teatral: “ARAM SAM SAM”.

CS han cantat una cançó que havien adaptat a la festivitat de Sant Jordi “GARROTIN” acompanyats pel so de l’acordió del Néstor i la Marifà.

Els alumnes de l’escola s’ho han passat d’allò més bé!

Podeu veure les fotografies de la jornada AQUÍ