Sortida al PAM (Parc Astronòmic del Montsec)

Els passats dimarts 18 i dimecres 19 d’octubre, els alumnes de la ZER vam fer una visita al PAM.

Vam anar en dos dies diferents ja que tots alhora no hi cabíem. Cada cop som més alumnes a les escoles de la ZER Pallars Jussà!

El dimarts van visitar l’observatori els alumnes d’Ed. Infantil i Cicle Inicial. El dimecres va ser el torn dels alumnes de Cicle Mitjà i Cicle superior.

Ens van explicar moltes coses de l’Univers, vam fer una observació del sol en directe i també una visita al planetari. Malauradament el dimecres va haver una incidència informàtica i els alumnes no van poder veure el planetari.

El més important és que vam poder retrobar-nos amb els companys de la ZER.

Aquí teniu les fotos i algun vídeo. (cal usuari @zerpallarsjussa.cat per accedir-hi)

FOTOS DIMARTS (INF I CI)

FOTOS DIMECRES (CM I CS)