REPTE 12. Els mini mons

Un mini mos és la combinació de moltes “peces soltes” per a crear una història, una situació real o inventada per l’infant o per l’adult que ofereix molts beneficis:

– Parlar i dialogar i escoltar els altres.
– Crear històries i així promoure la creativitat.
– Afavoreix el llenguatge matemàtic i mil coses més que els experts han observat i anotat.

Per tot això és us proposem construir el vostre mini mon, podeu utilitzar els materials que vulgueu, reciclats, peces de fusta o de plàstic d’altres jocs… feu-nos arribar la foto del vostre mini mon amb una petita explicació del que heu representat en ell al correu de l’escola.