Pel gener no treguis el nas al carrer…!

Això diuen els refranys populars, però nosaltres sí que sortim i bé que ens ho passem, veient com canvia el nostre entorn amb l’arribada de l’hivern, tocant el gel que es crea a la nit i veient com afecta a les fonts d’aigua que ens envolten. Aquí podeu veure les fotos d’alguna sortida a l’exterior durant el temps d’escola verda a infantil. També gaudint tota l’escola de la poqueta neu que ens ha visitat aquest gener. Aquí teniu les fotos de com va quedar el pati i del ninot de neu que vam fer. Tant de bo poguem continuar treient el nas al carrer moltes vegades més!