La “suca” al molí de Llimiana

El passat 15 de desembre, l’alumnat de l’escola de Salàs de Pallars vam anar a visitar el poble i el molí de Llimiana.

A l’entrada del molí ens esperava el Lluís, el pare de la Rita i la Tània. Juntament amb el Sergi, el moliner, ens van ensenyar tot el procés per fer oli; des del moment que les olives arriben al molí fins que l’oli ja està acabat. El molí de Llimiana és un molí dels més antics de la comarca, que encara conserva les moles de pedra.

També vam poder fer la suca! Aquell oli era boníssim!!!

Després vam acabar de visitar el poble i vam gaudir de les magnífiques vistes que té Llimiana.

En aquest enllaç trobareu la resta de fotografies que vam fer!