La Gala dels Oscar, de la Llotja a la Vall Fosca!

El divendres 27 de gener, les i els alumnes de cicle superior de la Vall Fosca vam anar a Lleida per recollir un dels premis més importants que atorgava la Diputació de Lleida en relació al concurs “Munta’t la teva història“.

En aquest hi van participar 13 escoles d’arreu de la província de Lleida que van elaborar un curtmetratge sorgit arran d’uns tallers que tenien com a principal objectiu conscienciar l’alumnat sobre bioeconomia.

Durant els transcurs del dia, els organitzadors ens van preparar nombrosos tallers molt interessants, entre els quals destaquem l’actuació d’un grup de dansa en directe, realitat virtual o una entrevista, entre d’altres. Posteriorment, a la gala hi van assistir autoritats com el president de la diputació, el senyor Joan Talarn o el director dels Serveis Territorials d’Educació a Lleida, el senyor Claudi Vidal.

En aquesta primera edició, totes les escoles van tenir una menció i tres d’elles un premi, entre aquestes nosaltres, amb el premi al millor guió!

És per aquest motiu que també volem felicitar a les escoles Sant Ròc de Bossòst i FEDAC de Guissona que van obtenir els altres dos premis i a la resta d’escoles també guardonades.

Per cert, sabeu què és la Bioeconomia? Mireu aquest vídeo-tutorial i en sortireu ràpid de dubtes! 😜

Les imatges més estel·lars d’aquest dia les trobareu aquí.