La Carme s’ha jubilat

Després de molts anys treballant a la nostra escola la Carme Pedrico ha arribat a la fi de la seva vida laboral.

En tots aquests anys la Carme ha treballat de mestra d’infantil, primaria i anglès. En diferents escoles: ZER Pallars Jussà, escoles de la comarca i altres escoles de Catalunya.

Cal destacar la seva tasca a l’escola unitària de Talarn on durant anys hi va ser l’´única mestra treballant amb diferents nivells (intercicles).

També durant molt de temps ha estat al capdavant de la ZER portant la seva direcció. A part de treballar com a tutora de CS de l’escola Aeso.

Com a companys seus volem destacar la seva implicació i compromís en l’educació dels infants. La seva professionalitat i bon tracte amb tota la comunitat educativa.

L’últim dia de feina li vam preparar una sorpresa, veureu les fotos aquí.

Carme, gaudeix de la jubilació amb molta salut i amor!

Escola Aeso

ZER Pallars Jussà