Hem trobat la tronca! El nadal ja està arribant…

Ahir els nens i nenes d’infantil i la llar d’infants de l’escola Vall Fosca vam rebre al nostre calendari d’advent unes pistes per trobar la tronca, estava al costat del parc! Ara ja li estem donant de menjar i ja fa dies que s’olora el Nadal per l’escola, preparem nadales pel dia 20, mirem el calendari d’advent cada dia, hem decorat els vidres de la classe amb ninots de neu… (encara que la neu no ha baixat a la Plana!).

Podeu trobar les fotos de la tronca aquí i les del que hem anat fent a la classe d’infant en aquesta carpeta.

Una abraçada i que comenceu bé una de les èpoques més boniques de l’any 🙂