Festival fi de curs Aeso

El dia 22 de juny l’Escola AESO vam celebrar al poliesportiu el festival de final de curs. A les 16 h van començar les actuacions dels infants de l’escola que van concloure amb una petita l’actuació del professorat. La presentació va anar a càrrec de l’alumnat de 6è, qui també va fer un emocionant parlament d’acomiadament.

A continuació els infants de l’escola van gaudir d’un berenar organitzat per l’AFA i de jocs populars del grup Fes la teva, anomenats “A l’estiu juguem tot@s”. La festa va continuar amb un sopar popular i amb una mini disco amb el DJ Marc.

Vídeos (inclou vídeo comiat sisè)