Fem pa!

Farina, aigua, sal i llevats. Ingredients d’una recepta senzilla i necessària que ha alimentat a moltes generacions i que continua sent el pilar d’una alimentació sana i equilibrada.

Al Castell de Llordà l’Esperanceta ens va fer veure la importància del pa i que a Catalunya sempre hem estat un poble de cultura del pa.

Al projecte «El nostre municipi» vam parlar de la pagesia i la recol·lecció del cereal ja que és una activitat molt important al nostre territori.

Del gra del blat se’n fa farina i ja tenim l’ingredient bàsic per fer un bon pa.

Els alumnes de CI de l’escola Aeso hem elaborat un pa de massa mare que després hem pogut degustar.

Podeu veure les fotos i els vídeos aquí: