Esport Blanc 2023

La setmana passada els nostres alumnes de cicle mitjà van inciar a Tavascan el cicle de sessions del programa Esport Blanc Escolar (EBE) que es du a terme a les comarques pirinenques catalanes entre els mesos de gener i març.

Emmarcat en el Pla Estratègic d’Esports d’Hivern de Catalunya, el programa Esport Blanc Escolar té l’objectiu d’impulsar la iniciació i el coneixement dels esports d’hivern, en les seves diferents modalitats, entre l’alumnat de 3r i 4t de primària. L’altra finalitat és educar mitjançant la pràctica esportiva a gaudir i conèixer les nostres muntanyes amb la complicitat del professorat dels centres d’ensenyament i dels tècnics d’esport.

Esperem que, un curs més, els nostres alumnes puguin gaudir de l’esport de neu tant com sempre!