Els padrins/es ens parlen de la música a la Vall Fosca

Durant el segon trimestre els infants de l’escola hem realitzat un projecte relacionat amb la música de la Vall Fosca i el passat divendres 14 d’abril vam rebre la meravellosa visita d’una padrina i quatre padrins d’alumnes de l’escola. Tots ells han tingut alguna relació o vinculació especial amb la música i vam passar la tarda plegats escoltant les seves vivències i experiències des de la seva infància.

Ens van explicar moltes coses, com ara quins instruments hi havia pels pobles quan eren xics, en quins moments la música era present a la seva vida quotidiana, com d’important era la festa major del poble i que significava per a ells i elles, com van aprendre a tocar alguns instruments… a més a més, els nens i nenes de l’escola també van fer-los preguntes i veure com ha canviat la relació i presència de la música en la vida de la gent de la vall.

Aquí us deixem un recull d’imatges i vídeos de l’estona que vàrem passar plegats/es.

Moltes gràcies Laura, Pepe, Paco, Ramón i Alfons.

Aquesta ha estat la millor i més dolça cloenda per al nostre projecte sobre la música a la Vall Fosca. 🎵