El nostre nadal

Arriba Nadal i això és sinònim de festa i xerinola. Nosaltres, com no podia ser d’una altra manera, també ho hem celebrat i ens ha agradat compartir-ho amb totes les famílies i gent dels pobles que han volgut acompanyar-nos.

A Salàs, les i els alumnes van sorprendre al públic assistent amb un teatre esbojarrat en què petits i grans van ballar diferents estils de músics. Després, mestres, nens i nenes van cantar una nadala en català. Finalment, per completar la festa, la Tina va tocar dues cançons amb el Piano i els alumnes de 6è van interpretar un breu teatre en què Mamà Noela buscava l’origen del nadal a Catalunya.

A Isona, les nenes i nens de l’escola van fer un concert de nadales a la plaça de l’església en presència d’un nombrós públic i una tronca gegant. En aquest espectacle presentat pels i les alumnes de 6è, cada grup va interpretar una cançó nadalenca i, en acabar, dues cançons en comú, una d’elles del disc de la Marató d’enguany.

A la Vall Fosca, per altra banda, tots els alumnes de l’escola van participar en un concert molt familiar al poble de la Plana de Mont-Ros en el qual hi van assistir les famílies. Cada grup va cantar una nadala i una altra tots i totes junts. Aquest concert va suposar un final de dia i trimestre molt bonic després d’haver cagat la tronca i gaudir d’un esmorzar compartit.

Moltes gràcies a totes i tots per fer-ho possible. Esperem que la música sigui el camí de la pau i l’amor entre totes les persones que habitem aquest món.

Bones festes i bon any nou!

A continuació us deixem l’enllaç amb un recull d’imatges i vídeos del concert a cada escola: