El DENIP a l’AESO!

El passat dijous, 30 de gener, celebrem a l’escola Aeso el DENIP (Dia Escolar de la No-violència I la Pau). Ho fem endinsant-nos en la vida dels Rohingyes. Coneixem les seves costums, rutines i també problemàtiques: fa temps que estan en guerra, han hagut de fugir i malviuen en camps de refugiats. L’ONG Save The Children ens apropa a la seva crua realitat i nosaltres actuem per ajudar-los.

• Coneixem i reflexionem sobre els drets dels infants.
  • Descobrim diferents realitats a la nostra
  • Reflexionem, a partir de contes que ens explica la Maria a valors, sobre les diferents maneres de viure (o sobreviure).
  • Pensem com seria el nostre món ideal i quines coses podríem fer per construir un món millor.
  • Plasmem els nostres desitjos per aconseguir un món on regni la tolerància, el respecte i la igualtat.

Per la tarda, convidem a les famílies a compartir una bona vetllada plegats. Fem un Km de Solidaritat pels nens i nenes Rohingyes, amb un preu simbòlic per inscripció i així poder recaptar diners per ajudar a qui ho necessiti. Cantem i ballem plegats. També construïm plegats el símbol de la Pau.

Seguirem treballant per un món igualitari!

Podeu veure fotografiada la jornada aquí. Podeu compartir fotos i vídeos a la mateixa carpeta.

MOLTES GRÀCIES PER LA VOSTRA PARTICIPACIÓ. HEM ACONSEGUIT RECAPTAR 108,20€ PER SAVE THE CHILDREN!