Concert de Santa Cecília a l’escola Aeso

Com cada any per aquestes dates l’escola realitza un concert de Santa Cecília.

Des de l’àrea de Educació Artística cada cicle va preparar un ball, unes coreografies variades i originals. A més a més els alumnes i mestres van fer altres actuacions voluntàries: interpretacions amb instruments, balls i danses.

Tothom va poder percebre que a l’escola hi ha una gran sensibilitat artística i ja tenim ganes de preparar el proper festival que serà abans de festes de Nadal.

El concert es va realitzar a la sala de l’antic cinema del cafè Modern, amb una nombrós públic que va omplir l’espai animant i acompanyant-nos. Gràcies per ser-hi!

Cliqueu aquí per accedir a l’àlbum amb totes les fotos i vídeos