Col·laborem amb La Marató

Un any més des de l’escola Aeso hem volgut aportar el nostre granet de sorra a la Marató de TV3 per tal de col·laborar i de promoure la solidaritat entre l’alumnat. Ho vam fer el passat divendres amb la venda de manualitats.

L’alumnat de Cicle Superior va ser l’encarregat de gestionar-ho. Aquests útlims mesos a l’escola van confeccionar petites manualitats per vendre. Els infants de Cicle Mitjà també van col·laborar aportant alguns treballs manuals propis.

El divendres durant el matí i a la sortida de l’escola a la tarda van muntar la paradeta i van vendre gran part de les manualitats. La població d’Isona i Conca Dellà van col.laborar amb l’escola comprant les petites obres d’art a 2€ i 3€.

Es van recollir 175,16 euros que aniran destinats a avançar en la investigació de la salut sexual i reproductiva.

Gràcies a tots i totes per les vostres aportacions! Vam passar una bona estona i vam col·laborar en una bona causa!

Cliqueu aquí per accedir a les fotos.