CM Ple a l’ajuntament i excursió a Sallente

Dijous 22 els alumnes de cicle mitjà vam anar a l’ajuntament de la Torre de Capdella a fer un ple i visitar les instal·lacions. Vam conèixer de primera mà acompanyats pels regidors i l’alcalde del funcionament de l’ajuntament. Vam tafanejar els llibres de registres, on fins hi tot i vam trobar les partides de naixement d’algún padrí i padrina del grup i també vam conèixer a totes les treballadores i treballadors. Finalment vam celebrar el nostre primer ple, on els alumnes van traslladar als regidors i alcalde algunes propostes de millora per a la nostra escola i pobles.

En acabar la visita a l’ajuntament, vam enfilar cap a Sallente, on l’Agustí, també regidor i antic treballador d’una central hidroelèctrica, ens va explicar el funcionament de la central, la presa i la connexió entre els llacs glacials del parc.

Un cop finalitzades totes les visites, vam necessitar recobrar forces i vam fer un petit vermut compartit al costat de l’embassament. Per últim, vam fer una ruta fins al pla de Toveria on ja vam dinar i jugar fins a l’hora de marxar.

Un dia espectacular que recordarem sempre!!

Aquí en teniu les fotos.