Cantània 2023

El dia 22 de maig, les i els alumnes de cicle superior de les 3 escoles de la ZER vam anar a Barcelona en motiu de la nostra participació a Cantània.

Al matí, en arribar a Barcelona, vam visitar el recinte modernista de l’antic Hospital de Sant Pau en què cada nen i nena es va fer expert i guia d’una zona visitable. Vam gaudir d’un recorregut molt agradable i espectacular ple de detalls i proeses arquitectòniques pròpies de l’art modernista. També vam conèixer com era la vida en aquell indret i molts altres elements relacionats amb la medicina d’aquella època. Com ha canviat i evolucionat tot…!

En acabar, vam anar caminant cap a l’Auditori on vam dinar i esperar el nostre torn per entrar a l’assaig general. Allà fora ja vam començar a notar els nervis previs al concert veient la quantitat de nenes i nens d’altres escoles amb qui compartiríem escenari.

Finalment, després d’un assaig intens i de coordinació entre totes i tots, músics, cantaires, solistes i directora, va arribar el moment que portàvem esperant des de feia molts mesos després d’un llarg esforç i treball a les nostres esquenes.

El concert va ser un espectacle ple d’emocions i ens va encantar poder-lo compartir amb la gran quantitat de famílies que ens van acompanyar durant tot el dia. Moltíssimes gràcies pel vostre suport i col·laboració.

Us deixem l’enllaç perquè pugueu veure totes les imatges d’aquest dia.