Antics/gues alumnes

Hola! es recorda als antics/gues alumnes que a data 1 de novembre es procedirà al tancament dels seus comptes corporatius. És per això que es recomana descarregar les fotos ja que un cop eliminats no hi tindreu accés.

Aprofitem també per enviar-vos una forta abraçada i els millors desitjos des del que sempre serà casa vostra, la vostra escola.

Tanmateix recordar a la resta de famílies que per accedir a la carpeta de fotos compartides com en la resta d’aplicacions, cal iniciar sessió amb els comptes dels vostres fills/es (@zerpallarsjussa.cat), els vostres tutors/es us facilitaran les contrasenyes en el cas de nous usuaris o en el cas que s’hagin canviat.