L’efecte poma!

El divendres dia 15 de març els/les alumnes de l’escola La Vall Fosca vam fer un taller d’aliments anomenat L’efecte poma! Es tractava d’un concurs de preguntes relacionades amb l’efecte que fa la poma sobre les fruites que té al voltant. I és que la poma desprèn un gas anomenat Etilé que fa que les fruites que té al voltant madurin abans.

Si aquest efecte el traslladem a l’escola, una persona sobre una altra desprèn d’amistat, treball en equip, afecte i moltes altres actituds i qualitats que ens ajuden amb la bona convivència amb les persones que ens rodegen.

Vam aprendre molt i vam passar una estona molt divertida! Clica aquí!