Fem un berenar a l’escola!

El dijous dia 21 de març, els nens i nenes de Cicle Inicial vam fer un berenar a l’escola. I és que ja havíem acabat el projecte dels aliments, i per concloure’l vam fer un berenar! Però no un qualsevol, sinó que vam fer unes broquetes ben divertides!

Havíem de pensar amb ingredients que fossin saludables, i que inclogués productes imprescindibles per a seguir una dieta saludable: fruita, verdura, pernil dolç, làctics i cereals. Vam agafar un motlle i vam fer formes rodones per al pa, el pernil i el formatge, i ho vam posar tot, junt als tomàquets i al cogombre, en uns escuradents llargs.

Després com som uns llepa-fils, vam fer unes brochetes de poma i xocolata amb “conguitos”! No en va quedar ni una engruna!

Per veure les fotos clica aquí.