Trobada de la ZER a Maials per acomiadar el curs!

DSC08909-COLLAGE2

Dimarts 21 de juny els nens, nenes i mestres de la ZER ens vam retrobar a Maials per acomiadar el curs amb una gran festa.

Per començar el matí el grup de la Cremallera ens va deleitar una divertida actuació amb la fruita com a protagonista de la mateixa. En acabar ens van obsequiar amb una petita carmanyola que de ben segur en servirà per portar la fruita a l’escola l’any que ve.

Un cop varem acabar de riure i passar una bona estona tots plegats, l’AMPA de l’escola Otogesa va convidar tots els infants a esmorzar.

Com els alumnes de sisè ja marxen a l’institut ens vam desplaçar a la societat per fer l’entrega de les orles. Un cop allà, els infants de l’escola de Maials van oferir com a rebuda unes danses tradicionals treballades al llarg del trimestre a educació física.

Després els alumnes de sisè junt amb les seves mestres i directores van rebre l’orla. Aprofitem per desitjar-lis molta sort en la seva nota etapa!!

Però aqui no va acabar tot, com ja sabeu la nostra directora de la ZER, la Carme es jubila i després anys de dedicació i implicació els alumnes de la ZER, institucions i coneguts de la Carme li van oferir un petit i emotiu comiat com a agraïment a la seva tasca.

Abans de marxar a les escoles, adults i infants van gaudir d’un petit viatge amb el trenet gràcies a Tallers Font.
Mireu les fotos!!!