UNA SETMANA MOLT INTENSA!

La tornada a l’Escola de Massalcoreig després de les vacances ha estat molt intensa.

El dilluns dia 11, a una temperatura de -6 graus, ens vam trobar l’escola tota nevada, la borrasca Filomena al seu pas pel nostre poble ens va deixar una nevada històrica amb gruixos d’uns 20 cm de neu. Mai oblidarem aquell dia en que a l’hora del pati en comptes de jugar al sorral vam jugar a la neu, en comptes de jugar amb pilotes vam jugar amb boles de neu i on vam improvisar trineus amb caixes de plàstic.

També vam trobar els regals que desitjàvem per l’escola, els petits van trobar una cuineta de fusta i altres materials d’aprenentatge i els mitjans i grans, diversos jocs educatius. Però el regal que més ens va impressionar va ser la taula paleta de la que podrem gaudir per fer les nostres obres d’art a partir d’ara.

El dimarts a primera hora vam rebre la visita del Jose (col·laborador de l’observatori meteorològic de Lleida) que ens va explicar els motius d’aquesta nevada i vam entendre l’excepcionalitat del que havíem viscut.

També aquesta setmana hem iniciat els nous espais d’aprenentatge: l’alumnat de cicle inicial al segon trimestre treballarà l’espai de Fem i desfem i els grans l’espai de Viatgem pel món. Els petits de l’escola van poder experimentar amb la neu als seus ambients d’aprenentatge.

Per acabar la setmana, el divendres les senyoretes abans de començar les classes es van prendre una auto mostra de PCR perquè volem que les nostres escoles continuïn sent segures i farem el possible per a que així sigui (mascaretes, mans, distància, ventilació…).

Una altra activitat que ens agrada molt i es tradició a la nostra escola és que la primera setmana en tornar de les vacances, al gener, cada nen i nena porta una joguina de casa i compartim una estona de joc a cada classe.

En sortir de l‘escola vam portar a terme una altra tradició que fa anys que es fa a l’escola i és repartir les olives de collita pròpia. Cada alumne es va endur cap a casa un pot d’olives. Aquestes les vam collir a l’octubre i ara ja estan a punt per menjar. Què bones les nostres olives!!

I desprès d’una setmana tan intensa gaudim d’un cap de setmana llarg, perquè dilluns Massalcoreig celebra la seva festa local.

Esperem que aquest segon trimestre ens continuï aportant experiències tan positives com les que hem viscut. Així que aquí us deixem l’enllaç perquè pugueu veure tot això que us hem explicat.

1. Elvis

Me encanta el trato de los profesores haci a los alumnos mis niños están súper contentos con el trato recibido i la escuela es la mejor!

2. Teresa

Ostras molt intensa pel que podem llegir al bloc!!!
    La veritat que el fet que neves va fer que els nens després de les vacances de Nadal tinguessin una tornada molt divertida a l’escola e inesperada.
    Gracies a tots els profes de l’ escola per realizar totes les activitats que realitzeu!!!

3. Meri

Doncs sí quina setmana mės intensa! Els nens segur q estan encantats ..quin munt de coses per poder les disfrutar. Ah i les olives boníssimes!

4. francis

Moltes gràcies a tots i totes per aquests comentaris que ens animen a continuar millorant i gaudint. Sou molt bona gent!!!