TALLER D’IMPRESSIÓ 3D AMB L’ALUMNAT DE CS DE LLARDECANS

Avui a l’escola ens ha visitat l’Àlex de la Maleta Creativa per mostrar-nos el funcionament d’una impressora 3D. Ha estat una experiència molt gratificant i motivadora. Hem après quins són els elements de la màquina, el funcionament d’aquesta i quins avantatges té la producció d’objectes. Finalment hem escollit una figura, el Coliseu de Roma, i hem vist com la impressora l’ha imprès amb uns 40 minuts.

Pensem que càpsules formatives com aquesta ens ajuden a conèixer oficis i a despertar-nos curiositats i ganes de saber més.

Gràcies Àlex i gràcies Lídia, per oferir-nos aquesta oportunitat d’aprendre, a través de Lleida Talent Emprenedor.

Clica aquí per veure més imatges