Qui som?

La ZER l’Oliver està formada per 4 escoles: l’escola Otogesa de Maials (que n’és la seu), l’escola Sant Jaume de la Granja d’Escarp, l’escola de Massalcoreig i l’escola Arc d’Adà de Llardecans. Aquesta unió d’escoles és relativament nova si tenim en compte que anteriorment la ZER l’Oliver (creada l’any 1994) estava formada per tres escoles: l’escola Otogesa de Maials, l’escola Arc d’Adà de Llardecans i Sant Miquel d’Almatret.

El curs 2011-2012 l’escola d’Almatret va haver de tancar per falta d’alumnes i aquell mateix curs la ZER Baix Segrià formada per les escoles Francesc Feliu d’Aitona, l’escola Sant Jaume de la Granja d’Escarp i l’escola de Massalcoreig es va dissoldre degut a la fusió de les dues escoles del municipi d’Aitona. I  així va ser com, les escoles de la Granja d’Escarp i Massalcoreig van passar a formar part de la ZER l’Oliver el curs 2012-2013 juntament amb les escoles de Maials i Llardecans. L’equip directiu de la ZER l’Oliver va assumir el repte de gestionar el canvi de la nova ZER.

L’any 2019 vam celebrar els 25 anys de la ZER l’Oliver contents de tot el camí fet, amb un munt experiències viscudes i moltes ganes de seguir educant els infants dels nostres pobles per viure i conviure en la societat del segle XXI.