JORNADA DE REMODELACIÓ DEL PATI DEL DARRERA AMB LES FAMÍLIES, A L’ESCOLA DE LLARDECANS

Aquest passat diumenge dia 23 d’octubre vàrem viure una de les jornades més boniques, solidàries i emotives a l’escola de Llardecans. L’AFA va organitzar un projecte de remodelació del pati del darrere i la participació de les famílies va ser de gairebé el 100%.

La jornada es va iniciar ben d’hora, ja que les expectatives de les tasques a realitzar eren molt altes. Així doncs, de bon matí ens vam posar mans a l’obra i mentre uns arreglaven l’hivernacle, altres pintaven la balla, altres pintaven jocs a terra, altres muntaven una estructura amb rodes i altres, arreglaven l’autobús. Durant tot el matí no vam parar de treballar i els nens i les nenes a estones ajudaven i a estones jugaven.

El desgast va ser força elevat, però a la vegada molt satisfactori, a poc a poc anàvem veient com el pati s’anava transformant. A dinar però vam fer un “paron”, tocava degustar la cassola de fideus que l’Adrià, el pare de l’Àxel, ens havia preparat per als 40 comensals. Li va sortir de cine!!

Avui dilluns ja estrenarem el pati del darrere, aquest curs no parem d’estrenar coses!

Clica aquí per veure més imatges.