Celebrem la castanyada

Dijous 31 d’Octubre vam celebrar la castanyada a la nostra escola.

Primer de tot, volem dir que aquest any  a l’escola de Massalcoreig hi ha molts canvis i un d’aquests ha estat la festa de la castanyada. Vam fer una festa a l’escola per a mestres i sobretot pels nens/es. Estem molt contents, ja que es va crear un ambient cooperatiu entre tots els mestres i els nens. Tots vam participar de totes les activitats que es van fer a la festa i estem molt contents del resultat, ja que tothom va posar el seu granet de sorra per  poder fer aquesta festa tots junts.

Durant el matí, ens ho vam passar molt bé cantant cançons i fent tallers terrorífics de Halloween. A la tarda, vam anar a la plaça a buscar les nostres castanyes i allí ens vam trobar una sorpresa…… ens esperava la castanyera ! Ens va explicar moltes anècdotes i li vam fer moltes preguntes.

En tornar a l’escola, vam poder menjar les castanyes , els panellets i els menjars terrorífics que vam fer agún taller.

Voleu veure tot el que vam fer i lo bé que ens ho vam passar ? cliqueu a la fotografia i ho veureu tot !