L’escola Arc d’Adà acomiada el curs

La comunitat educativa de l’escola Arc d’Adà va acomiadar el present curs amb un gran dia ple de de festa i activitats ludiques. Al matí infants i mestes van gaudir de la festa de l’aigua on s’ho van passar genial mullant-se i remullant-se amb els jocs d’aigua programats pel claustre.

A la tarda-nit, amb l’ajuda de l’AMPA els nens i nenes van organitzar una sèrie de tallers amb temàtiques diferents, robótica, taller de llum i altres van fer passar a tots i totes una bona estona. La diversió però no va acabar aqui, en pic es van finalitzar els tallers la festa va concloure amb un gran sopar de germanor.

Bon estiu a tots i totes!!!